Príliš veľa brušného tuku zvyšuje riziko vzniku diabetes mellitus II., zhoršuje inzulínovú rezistenciu, nepriaznivo pôsobí na srdce a môže spôsobiť niektoré druhy rakoviny.

břicho

Našťastie máme pre vás rady www.vedomie.sk/spalenie-tukov-v-brusnej-oblasti/, ako zhodiť z týchto kritických miest na tele.

Viscelárny tuk sa nachádza vo vnútri brušnej dutiny a obaľuje životne dôležité orgány. Čo je horšie, ťažko povedať, koľko ho v tele skutočne máte, avšak vyčnievajúce brucho a veľký obvod drieku hovoria za všetko.

Ako odstrániť brušný tuk?

Nízko-sacharidové diétysú účinným spôsobom na zníženie viscerálneho tuku. V skutočnosti mnohé štúdie ukázali, že nízkosacharidové diéty sú účinnejšie ako tie nízkotučné.
Ketogénne diéty drasticky znižujú príjem sacharidov a nahrádzajú ich tukom. To vás môže priviesť do prirodzeného metabolického stavu nazývaného ketóza.

Viac aeróbneho cvičenia – pravidelné aeróbne cvičenie je skvelý spôsob, ako sa zbaviť tuku. Všeobecne je toto cvičenie známe pod pojmom kardio, a pri ňom spálite skutočne veľa kalórií, dokonca aj bez diéty.
Mierne až vysoko intenzívne aeróbne cvičenia sa ukázali byť najúčinnejším spôsobom pri znižovaní viscerálneho tuku bez diéty.
To znamená, že kombinácia pravidelného aeróbneho cvičenia a zdravej stravy je efektívnejšia.
Ak chcete začať s kardiom, vyskúšajte najprv svižnú chôdzu, behanie aspoň dva až trikrát do týždňa.

paprika

Rozpustná vláknina –sa zmieša s vodou, aby vznikla viskózna gélovitá látka. Pomáha spomaliť dodanie strávenej potravy zo žalúdka do čriev.
Keď sa rozpustná vláknina dostane do hrubého čreva, fermentuje črevnými baktériami na mastné kyseliny s krátkym reťazcom. Tieto mastné kyseliny sú hlavným zdrojom výživy buniek hrubého čreva.
Zaujímavé je, že môžu tiež pomôcť znížiť tuk okolo brucha potlačením chuti do jedla.
Štúdie ukazujú, že mastné kyseliny s krátkym reťazcom pomáhajú zvyšovať hladiny hormónov sýtosti, ako je cholecystokinín. Znižujú tiež hladiny hormónu hladu ghrelínu.
Ak chcete prirodzene zvýšiť príjem vlákniny, skúste jesť viac ľanových semien, sladkých zemiakov, strukovín a obilia alebo potom rozpustný doplnok.

Viscelárny tuk – zbavte sa ho čo najrýchlejšie
4.8 (95%)4